21 november 2010

Söndagar

Här har det varit en underbar Söndag vi har inte gjort någonting, bara varit.And i love it. Ungarna har byggt en koja som jag absolut INTE får vara i . Undra vad  dom har där inne......

Efter maten gick vi ut och hade lite snöbollskrig. Det var uppskattat ända tills Doris blev för uppspelt och börja bita oss i händerna, ont gjorde det så hon blev förpassad inomhus.
Dennis har jag inte hört av sen de drog ut vid 12  tiden. Undra hur han ska ta sig hem till sin mamma.... buss kanske. Eller kommer hon och hämtar honom. jaja vi får se.

Att va bonusmamma eller som jag och Dennis säger Styvmor :) Är ett kapitel för sig men det tänker man på mäst när man/vi  är ovänner. För tillfället är vi vänner och då rullar livet bara på. Så jag får väl återkomma till det ämnet.
Nu ska jag läsa Panduro katalogen det var så mycke fint i den,jag vill börja julpyssla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar