22 november 2010

Morgonhumör

Mitt morgonhumör är inte det bästa,och mina barn är morgonpigga! Vi har löst det med att de vaknar sätter på bollibompa kollar på det brevid mig i sängen men pratar INTE MED MAMMA. Sen går vi upp antingen har de redan ätit frukost,ja de kan göra frukost själva om de är hungriga eller så fixar jag något.Sen när kaffet är klart hunden fått kissa då kan de börja sitt tjat på nytt.:)
Idag var det INTE  så Philip kommer 5:30 och vill att jag ska komma upp NU. Det är ingen bra start på dagen kan jag säga. Jag fräser, han tjatar ännu mer.Biter mig själv i tungan för att inte låta som en tjurig 3 åring. Att det inte är mitt fel att han vaknar vid 5 eller när han nu vaknat.!!
Vi går iaf upp och bara kaffet är klart så blir mamma glad.
Nu ska han iväg till skolan medans jag och Freja åker till Juju ponnyn vi hyr av Jacobs. Idag ska hon bli lärd den trevliga konsten att mocka, tror inte hon kommer att hjälpa mig :) Men det ska ju göras och om mamma vill att 4 åringen ska bli en hästtjej ja då lär mamma få mocka och 4 åringen får göra det hon vill kratsa hovar och borsta.
Hoppas att det är fruset för jag har inte tid att bada hund när vi kommer hem. För då blir det direkt till jobbet. Jepp idag jobbar jag kväll på lilla macken.
Ha det gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar