24 november 2010

Ängla hår........ Not

Freja är försedd med ett hår som många suckar och ler åt. Åååå vilket hår vilka lockar va ljust, hon ser ut som en ängel. Jag skulle antagligen sagt samma sak om hon inte vore min.

Men efter att tillbringat 1 timme i badet kammades gjort slut på 1 flaska med balsam. Jag kammad  och kammade. Var inne på att hämta hundkammen, effileringssaxen och kingcoaten (hundtovs utredare). Så stora tovor var det. Varför....... jo hon har badat 2 dagar i sträck utan att kamma ut det och sen somnat med blött hår.

Så nej lockigt hår är inte ängla hår det är djävulens påfund :) Nej nu måste jag sy vidare

1 kommentar:

  1. Samma här du, Tyra har också lockigt hår även om det inte är så lockigt som Frejas! Balsamsprej, balsam i massor är ett absolut måste. Det blev faktiskt lite bättre sen jag klippte det kortare och allt slitna blev borta. Inte fullt krig varenda gång som håret ska kammas... Och nu ska det få växa igen förresten så får vi se hur det går. Tjing tjing

    SvaraRadera