15 december 2010

Ojojoj vad fort tiden går

Då var  Lucia avklarad för i år. Huset är färdigpyntat sådär som på granen, den tar vi den 23. Jag är nästan helt klar med Julklapparna. Och huset är lagom städat för att vara veckan inne, jag är alltså ganska lugn inför Julen checkar av att allt blir gjort typ bakat medbarnen (fast det gör ju mormor)check, julpysslat check, Idag gjorde vi Julgodis check. Gjort Julkort som vi inte kommer att skicka, check

Till helgen åker vi till Stockholm jag och min man det ska bli så kul (om vi inte blir insnöade). Kidsen och Doris får va med Mormor.Apropå Doris så fick hon sig ett psykbryt i stallet förrut, att stå och skälla på tramsiga unghästar i hagen är inget jag rekommenderar en cocker att göra.Och sen springa och försöka lukta våran ponny i rumpan är heller inget jag rekommenderar. Som tur kom de andra hundarna  ut så hon fick leka lite.
Nu blev det väldigt tyst i Tvättstugan undra vad Freja och Doris gör nu.????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar